Reglementările magazinului
Termeni și condiții ale magazinului online
CUPRINS
1. DISPOZIȚII GENERALE
2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE
3. TERMENI ȘI CONDIȚII DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE
4. MODALITĂȚI ȘI TERMENE DE PLATĂ A PRODUSULUI
5. COSTUL, MODALITĂȚILE ȘI TERMENELE DE LIVRARE A PRODUSULUI
6. PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR
7. PROCEDURILE EXTRAJUDICIARE DE RECLAMAȚIE ȘI DE DESPĂGUBIRE ȘI NORMELE DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI
8. DREPTUL DE RETRAGERE
9. DISPOZIȚII PRIVIND OPERATORII ECONOMICI
10. REVIZUIRILE PRODUSELOR
11. DISPOZIȚII FINALE
12. MODELUL DE FORMULAR DE RETRAGERE
Prezentul regulament privind magazinele online a fost elaborat de avocații de la Regulaminowo.pl. Magazinul online www.biohealthtime.com se preocupă de drepturile consumatorilor. Consumatorul nu poate renunța la drepturile care îi sunt acordate prin Legea privind drepturile consumatorilor. Prevederile contractuale mai puțin favorabile consumatorului decât prevederile Legii privind drepturile consumatorilor sunt invalide, iar în locul lor se aplică prevederile Legii privind drepturile consumatorilor. Dispozițiile prezentelor clauze și condiții nu sunt menite să excludă sau să limiteze drepturile consumatorilor la care aceștia au dreptul în temeiul unor dispoziții legale imperative, iar orice posibile îndoieli vor fi interpretate în favoarea consumatorului. În caz de neconcordanță între dispozițiile acestor Termeni și condiții și legislația menționată mai sus, aceasta din urmă prevalează și se aplică.
1. DISPOZIȚII GENERALE
1.1. Magazinul on-line disponibil la adresa de internet www.biohealthtime.com este operat de către BIO HEALTH TIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ societate cu sediul social în Wrocław (sediul social și adresa de corespondență: ul. Strzegomska 199/1/4, 54-431 Wrocław), înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor de judecată sub numărul KRS: 0000839559; instanța de înregistrare, unde se păstrează documentația societății: Tribunalul Districtual pentru Wrocław – Fabryczna din Wrocław, Divizia a VI-a Economică a Registrului Național al Instanțelor; capitalul social de: 5 000,00 PLN; NIP: 8971878442, REGON: 385984423, adresa de e-mail: office@biohealthtime.com, număr de telefon: (+48) 535 239 975.
1.2. Acești Termeni și condiții se adresează atât consumatorilor, cât și întreprinderilor care utilizează magazinul online, cu excepția cazului în care o dispoziție specifică a Termenilor și condițiilor prevede altfel.
1.3 Administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în Magazinul Online în legătură cu punerea în aplicare a prevederilor acestor Termeni și Condiții este Vânzătorul. 1.4. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopurile, pentru perioada și pe baza motivelor și principiilor indicate în politica de confidențialitate publicată pe site-ul Magazinului online. Politica de confidențialitate conține, în primul rând, principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Administrator în Magazinul Internet, inclusiv motivele, scopurile și durata prelucrării datelor cu caracter personal și drepturile persoanelor vizate, precum și informații privind utilizarea cookie-urilor și a instrumentelor analitice în Magazinul Internet. Utilizarea Magazinului online, inclusiv efectuarea de achiziții, este voluntară. În mod similar, furnizarea aferentă a datelor cu caracter personal de către client sau clientul care utilizează magazinul online este voluntară, sub rezerva excepțiilor indicate în politica de confidențialitate (încheierea unui contract și obligațiile legale ale vânzătorului).
1.4 Definiții:
1.4.1. ZIUA LUCRATOARE – o zi de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale. 1.4.2. FORMULAR DE ÎNREGISTRARE – un formular disponibil în Magazinul online care permite crearea unui Cont.
Pagina 1 din 10
1.4.3. FORMULAR DE COMANDĂ – un Serviciu Electronic, un formular interactiv disponibil în Magazinul Online care permite plasarea unei Comenzi, în special prin adăugarea Produselor într-un coș electronic și specificarea termenilor Contractului de vânzare, inclusiv a modului de livrare și de plată.
1.4.4. CLIENT – (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, iar în cazurile prevăzute de legislația general aplicabilă, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia legea îi acordă capacitate juridică – care a încheiat sau intenționează să încheie un Contract de vânzare cu Vânzătorul.
1.4.5. CODUL CIVIL – Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964 (adică Jurnalul de legi din 2022, poziția 1360, cu modificările ulterioare). 1.4.6. CONT – Serviciul electronic, un set de resurse în sistemul de comunicare de date al Furnizorului de servicii, marcate cu un nume individual (login) și o parolă furnizate de Client, în care sunt stocate datele furnizate de Client și informațiile despre Comenzile plasate de acesta în Magazinul online.
1.4.7. NEWSLETTER – Serviciu electronic, un serviciu de distribuție electronică furnizat de către Prestatorul de servicii prin e-mail, care permite tuturor Destinatarilor de servicii care îl utilizează să primească automat de la Prestator conținutul ciclic al edițiilor succesive ale unui buletin informativ care conține informații despre Produse, noutăți și promoții la Magazinul online.
1.4.8. PRODUS – un bun mobil disponibil în Magazinul Online care face obiectul unui Contract de vânzare între Client și Vânzător.
1.4.9 REGULAMENT – prezentul regulament al Magazinului Internet.
1.4.10. MAGAZIN DE INTERNET – magazinul online al Prestatorului de servicii disponibil la următoarea adresă de internet: www.biohealthtime.com.
1.4.11. VÂNZĂTOR, PRESTATOR DE SERVICII – BIO HEALTH TIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ cu sediul social în Wrocław (sediul social și adresa de corespondență: ul. Strzegomska 199/1/4, 54-431 Wrocław), înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor de judecată cu numărul KRS: 0000839559; instanța de înregistrare unde se păstrează documentația societății: Tribunalul Districtual pentru Wrocław – Fabryczna din Wrocław, Divizia a VI-a Economică a Registrului Național al Tribunalelor; capitalul social de: 5 000,00 PLN; NIP 8971878442, REGON 385984423, adresa de e-mail: office@biohealthtime.com, număr de telefon: (+48) 535 239 975.
1.4.12. CONTRACT DE VÂNZARE – contractul de vânzare a Produsului încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului pe Internet.
1.4.13. SERVICIU ELECTRONIC – un serviciu furnizat electronic de către Furnizorul de servicii către Client prin intermediul Magazinului Internet.
1.4.14. SERVICER – (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de legile general aplicabile, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia o lege îi acordă capacitate juridică – care utilizează sau intenționează să utilizeze un Serviciu electronic.
1.4.15. LEGEA DREPTURILOR CONSUMATORILOR – Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (adică Jurnalul Oficial al anului 2020, poziția 287, cu modificările ulterioare).
1.4.16. COMANDĂ – declarația de voință a Clientului transmisă prin intermediul Formularului de comandă și vizând direct încheierea Contractului de vânzare a produselor cu Vânzătorul.
2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE
2.1. Următoarele servicii electronice sunt disponibile în magazinul online: Cont, Formular de comandă și Buletin informativ. 2.1.1. Cont – utilizarea unui Cont este posibilă după parcurgerea unui total de trei pași consecutivi de către Client – (1) completarea Formularului de înregistrare, (2) apăsarea câmpului “Creează cont” și (3) confirmarea dorinței de a crea un Cont prin apăsarea linkului de confirmare trimis la adresa de e-mail furnizată. În formularul de înregistrare, clientul trebuie să furnizeze următoarele informații: numele și prenumele, adresa (strada, numărul casei/apartamentului, codul poștal, orașul, țara), adresa de e-mail, numărul de telefon și parola. Pentru persoanele care nu sunt consumatori, este necesar să se furnizeze, de asemenea, numele companiei și numărul de TVA.
2.1.1.1.1. Serviciul de cont electronic este furnizat gratuit pentru o perioadă de timp nedeterminată. Clientul are dreptul, în orice moment și fără a da vreun motiv, să elimine contul (demisia din cont), trimițând o cerere corespunzătoare Furnizorului de servicii, în special prin e-mail la adresa: office@biohealthtime.com sau în scris la adresa: ul. Strzegomska 199/1/4, 54-431 Wrocław.
Formularul de comandă – utilizarea Formularului de comandă începe din momentul în care Clientul adaugă primul Produs în coșul electronic de cumpărături din Magazinul online. Comanda este plasată în momentul în care Clientul parcurge un total de doi pași consecutivi – (1) completarea Formularului de comandă și (2) apăsarea căsuței “Confirmă achiziția” de pe site-ul Magazinului online după completarea Formularului de comandă. – Până în acest moment, este posibil să modificați singuri datele introduse (în acest scop, urmați instrucțiunile afișate
Pagina 2 din 10
mesajele afișate și informațiile disponibile pe site-ul web al Magazinului online). În Formularul de Comandă, este necesar ca Clientul să furnizeze următoarele detalii referitoare la Client: numele și prenumele, adresa (strada, numărul casei/apartamentului, codul poștal, localitatea, țara), adresa de e-mail, numărul de telefon de contact și detalii referitoare la Contractul de vânzare: Produs(e), cantitatea de Produs(e), locul și metoda de livrare a Produsului(lor), metoda de plată. În cazul Clienților care nu sunt consumatori, este necesar, de asemenea, să se furnizeze numele companiei și numărul de identificare fiscală.
2.1.2.1. Serviciul de Formular electronic de comandă este gratuit și are un caracter unic și se termină în momentul în care se plasează o comandă prin intermediul acestuia sau în cazul în care Clientul renunță mai devreme la plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia.
2.1.3 Buletinul informativ – Buletinul informativ este disponibil după parcurgerea a trei pași consecutivi de către Client – (1) furnizarea în secțiunea “Buletin informativ” vizibilă pe site-ul Magazinului online a adresei de e-mail la care trebuie trimisă ediția ulterioară a Buletinului informativ, (2) apăsarea căsuței “Înscrieți-vă” și (3) confirmarea abonării la Buletinul informativ prin apăsarea linkului de confirmare trimis automat la adresa de e-mail furnizată. De asemenea, este posibil să vă înscrieți la Buletinul informativ făcând clic pe caseta de selectare corespunzătoare la crearea unui Cont sau la plasarea unei Comenzi – la crearea unui Cont sau la plasarea unei Comenzi, Clientul va fi abonat la Buletinul informativ.
2.1.3.1. Serviciul electronic al buletinului informativ va fi furnizat gratuit pentru o perioadă de timp nedeterminată. Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără a da vreun motiv, să se dezaboneze de la Newsletter (dezabonare de la Newsletter), trimițând o cerere relevantă Furnizorului de servicii, în special prin e-mail la adresa: office@biohealthtime.com sau în scris la adresa: ul. Strzegomska 199/1/4, 54-431 Wrocław.
2.2. Cerințe tehnice necesare pentru a lucra cu sistemul TIC utilizat de Prestatorul de servicii: (1) calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet; (2) acces la poșta electronică; (3) browser web în versiunea curentă: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari, Brave sau Microsoft Edge; (4) rezoluție minimă recomandată a ecranului: 1024×768; (5) activarea cookie-urilor și a Javascript în browserul web.
2.3. Clientul va utiliza Magazinul Online în conformitate cu legea și bunele moravuri, cu respectarea drepturilor personale și a drepturilor de autor și a proprietății intelectuale ale Furnizorului de servicii și ale terților. 2.4. Clientul este obligat să introducă datele în conformitate cu faptele. Clientului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal.
2.4. Modul de procedură de reclamație privind serviciile electronice este indicat la punctul 2.3. 6 din Regulament.
3. TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE
3.1. Încheierea Contractului de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comandă folosind Formularul de comandă de pe Magazinul online, în conformitate cu punctul. 2.1.2 din Termeni și Condiții.
3.2. Magazinul Online vinde, printre altele, suplimente alimentare, care, în lumina Legii privind siguranța alimentară și nutrițională (Monitorul Oficial 2006 nr. 171, pct. 1225, cu modificările ulterioare), nu sunt medicamente, ci produse alimentare sub formă de: capsule, drajeuri, tablete, pliculețe cu pulbere, fiole cu lichid sau flacoane cu picurător și alte forme similare. Scopul lor este exclusiv de a completa dieta clientului cu vitamine, minerale sau alte substanțe cu efect nutritiv sau cu alte efecte fiziologice. Suplimentele alimentare vândute în Magazinul online nu pot constitui și nu constituie un substitut pentru medicamentele prescrise Clientului de către un medic.
3.3 Prețul Produsului sau remunerația pentru Produs afișat pe site-ul web al Magazinului online este exprimat în moneda afișată pe site și include taxele. Clientul este informat despre prețul total sau remunerația, inclusiv taxele, iar atunci când natura Produsului nu permite, judecând în mod rezonabil, calcularea lor în avans – despre modul în care acestea vor fi calculate, precum și despre costurile de livrare (inclusiv taxele de transport, de livrare sau de servicii poștale) și alte costuri, iar atunci când valoarea acestor taxe nu poate fi determinată – despre obligația de a le plăti, Clientul este informat pe paginile Magazinului Online, inclusiv în timpul plasării Comenzii și în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare.
3.4. Procedura de încheiere a unui Contract de vânzare în Magazinul Online prin intermediul Formularului de comandă 3.4.1. Încheierea unui Contract de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul plasează o comandă în Magazinul Online în conformitate cu punctul. 2.1.2 din Termeni și Condiții.
3.4.2. După plasarea comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, în același timp, acceptă comanda pentru executare. Vânzătorul confirmă primirea comenzii și o acceptă pentru executare prin trimiterea către Client a unui mesaj de e-mail relevant la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul procesului de plasare a comenzii, care conține cel puțin declarațiile Vânzătorului de primire a comenzii și de acceptare a acesteia pentru executare, precum și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. La primirea de către Client a mesajului de e-mail menționat mai sus, se încheie Contractul de vânzare între Client și Vânzător.
3.5. Înregistrarea, securizarea și punerea la dispoziția Clientului a conținutului Contractului de vânzare încheiat se realizează prin (1) punerea la dispoziție a acestor Termeni și condiții pe site-ul web al Magazinului pe internet și (2) trimiterea unui mesaj de e-mail către Client,
Pagina 3 din 10
menționat la punctul. 3.4.2. din Termeni și Condiții. Conținutul Contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul informatic al Magazinului Internet al Vânzătorului.
4. MODALITĂȚILE ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ A PRODUSULUI
4.1. Vânzătorul va pune la dispoziția Clientului următoarele metode de plată pentru Contractul de vânzare: 4.1.1. Plata în numerar la livrare în momentul ridicării lotului.
4.1.2. Plata prin transfer bancar în contul bancar al Vânzătorului.
4.1.3. Plata electronică, plata cu cardul de credit sau plata în sistem de plată în rate prin PayU.pl – metodele de plată curente posibile sunt definite pe Site-ul Magazinului pe Internet în fila de informații referitoare la plăți și pe site-ul https://www.payu.pl.
Decontarea tranzacțiilor prin plată electronică, prin card de plată sau în sistem de rate se efectuează la alegerea Clientului prin PayU.pl. Plățile cu plata electronică, cu cardul de plată sau în sistem de rate sunt gestionate de către:
4.1.3.1.1.1. PayU.pl – societatea PayU S.A. cu sediul social în Poznań (adresa: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor de judecată cu numărul 0000274399, dosare de înregistrare ținute de Tribunalul Districtual Poznań – Nowe Miasto și Wilda din Poznań; capital social de 7.789.000,00 PLN, integral vărsat; NIP: 7792308495.
4.2 Termenul de plată:
4.2.1 Dacă Clientul alege plata prin transfer bancar, plată electronică sau plată cu cardul de plată, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la încheierea Contractului de vânzare. 4.2.2. În cazul în care Clientul alege plata în numerar la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la ridicarea Produsului.
5. COSTUL, MODALITĂȚILE ȘI DATA DE LIVRARE A PRODUSULUI
5.1. Livrarea Produsului către Client este contra cost, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a Produsului (inclusiv taxele de transport, de livrare și poștale) sunt indicate Clientului pe paginile Magazinului Online în fila de informații referitoare la livrare și în timpul procesului de plasare a Comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare.
Costurile de livrare pentru produsele oferite pot varia în funcție de o serie de factori, cum ar fi greutatea, dimensiunea, locul de livrare și metoda de expediere selectată. Costurile de livrare standard variază de la 0 PLN la 30 PLN. Suma exactă pentru livrare va fi indicată în timpul finalizării comenzii, după ce au fost determinați toți parametrii legați de expediere. În cazul anumitor promoții sau pentru comenzi care depășesc o anumită sumă, este posibilă livrarea gratuită, care va fi indicată în mod clar în timpul procesului de comandă.
5.2. Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de livrare a Produsului:
5.2.1. Livrare prin poștă, contra ramburs.
5.2.2. Colet prin curier, în numerar la livrare.
5.2.3. Livrare de colete cu colectare într-un aparat de colete.
5.3 Termenul de livrare a Produsului către Client este de până la 7 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care un termen mai scurt este indicat în descrierea Produsului sau în timpul procesului de Comandă. În cazul Produselor cu termene de livrare diferite, termenul de livrare va fi cel mai lung termen indicat, care nu va depăși, totuși, 7 Zile lucrătoare. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:
5.3.1. În cazul în care Clientul alege să plătească prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată – de la data la care contul bancar sau contul de compensare al Vânzătorului este creditat.
5.3.2. Dacă Clientul alege metoda de plată ramburs – de la data încheierii Contractului de vânzare-cumpărare.
6. PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR
6.1. Prezenta Secțiune 6 din Termeni și Condiții definește procedura de tratare a reclamațiilor comună pentru toate reclamațiile adresate Vânzătorului, în special reclamațiile referitoare la Produse, Contracte de vânzare, Servicii electronice și alte reclamații legate de funcționarea Vânzătorului sau a magazinului on-line. 6.2. O reclamație poate fi depusă, de exemplu:
6.2.1. în scris la următoarea adresă: Strzegomska Street 199/1/4, 54-431 Wrocław;
6.2.2. în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: office@biohealthtime.com. 6.3. Produsul poate fi trimis sau returnat prin intermediul unei reclamații la următoarea adresă: 6.3.1. Produsul poate fi trimis sau returnat prin intermediul unei reclamații la următoarea adresă: ul. Strzegomska 199/1/4, 54-431 Wrocław. 6.4. Se recomandă să furnizați în descrierea reclamației: (1) informații și circumstanțe referitoare la obiectul reclamației, în special
tipul și data apariției neregularității sau a neconformității cu acordul; (2) cererea privind modalitatea de aducere a articolului în conformitate cu acordul sau declarația de reducere a prețului sau de retragere din acord sau altă revendicare; și (3) datele de contact ale reclamantului – acest lucru va facilita și accelera procesarea reclamației. Cerințele prezentate în fraza precedentă sunt doar sub formă de recomandare și nu afectează eficacitatea reclamațiilor făcute cu omiterea descrierii recomandate a reclamației.
Pagina 4 din 10
6.5 Dacă datele de contact furnizate de reclamant se schimbă în timpul procesului de tratare a reclamației, reclamantul este obligat să notifice Vânzătorul.
6.6 Reclamantul poate atașa la reclamație dovezi (de exemplu, fotografii, documente sau produsul) legate de obiectul reclamației. Vânzătorul poate, de asemenea, să solicite reclamantului să furnizeze informații suplimentare sau să trimită dovezi (de exemplu, fotografii) dacă acest lucru facilitează și accelerează tratarea reclamației de către vânzător.
6.7. Vânzătorul va răspunde reclamației imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acesteia.
6.8 Baza și domeniul de aplicare a răspunderii legale a Vânzătorului sunt stabilite în legile general aplicabile, în special în Codul civil, în Legea privind drepturile consumatorilor și în Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Jurnalul de legi din 2020, poziția 344). Mai jos sunt indicate informații suplimentare privind răspunderea Vânzătorului, așa cum este stipulată de lege, pentru conformitatea Produsului cu Contractul de vânzare:
6.8.1. În cazul unei reclamații referitoare la un Produs achiziționat de către Client în baza unui Contract de vânzare încheiat cu Vânzătorul până la 31. decembrie 2022, se vor determina prevederile Codului civil în redactarea în vigoare până la 31. decembrie 2022, în special articolele 556-576 din Codul civil. Aceste dispoziții definesc în special baza și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de Client în cazul în care Produsul vândut prezintă un defect fizic sau juridic (garanție). În conformitate cu articolul 558 § 1 din Codul civil, este exclusă răspunderea în garanție a Vânzătorului pentru Produsul achiziționat în conformitate cu fraza anterioară față de Clientul care nu este consumator.
6.8.2. În cazul unei reclamații cu privire la un Produs achiziționat de către Client în baza unui Contract de vânzare încheiat cu Vânzătorul începând cu 1. ianuarie 2023, se determină prevederile Legii privind drepturile consumatorilor în redactarea în vigoare la 1. ianuarie 2023, în special articolele 43a – 43g din Legea privind drepturile consumatorilor. Aceste dispoziții determină, în special, baza și domeniul de aplicare a răspunderii vânzătorului față de consumator în cazul în care produsul nu este conform cu contractul de vânzare.
6.9 În cazul produselor descrise ca fiind uzate sau defecte, vânzătorul nu va fi răspunzător pentru lipsa de conformitate a produsului cu contractul în ceea ce privește: cantitatea, durabilitatea, siguranța, ambalajul, accesoriile și instrucțiunile la care clientul care este consumator se putea aștepta în mod rezonabil, dacă clientul care este consumator, cel târziu la momentul încheierii contractului, a fost informat în mod expres că o anumită caracteristică a produsului se abate de la cerințele de conformitate cu contractul menționate mai sus și a acceptat în mod expres și separat lipsa unei anumite caracteristici a produsului.
6.10. În plus față de răspunderea legală, se poate oferi o garanție pentru Produs – aceasta este o răspundere contractuală (suplimentară) și poate fi exercitată atunci când Produsul în cauză este acoperit de garanție. Garanția poate fi furnizată de către o altă entitate decât Vânzătorul (de exemplu, de către un producător sau un distribuitor). Termenii și condițiile detaliate ale răspunderii în cadrul garanției, inclusiv detalii privind entitatea responsabilă de punerea în aplicare a garanției și entitatea care are dreptul de a face uz de aceasta, sunt disponibile în descrierea garanției, de exemplu, în cardul de garanție sau într-un alt loc privind acordarea garanției. Vânzătorul subliniază că, în cazul neconformității produsului cu contractul, clientul are dreptul, în temeiul legii, la căi de atac din partea și pe cheltuiala vânzătorului și că garanția nu afectează aceste căi de atac.
6.11. Dispozițiile cuprinse la punctele 6.8.2 și 6.9 din Regulament privind consumatorul se aplică și Clientului care este o persoană fizică ce încheie un contract direct legat de activitatea sa comercială, dacă din conținutul acestui contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru această persoană, rezultând în special din obiectul activității sale comerciale pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea comercială.
7. PROCEDURI EXTRAJUDICIARE DE RECLAMAȚIE ȘI DE RECURS ȘI REGULI DE ACCES LA ACESTE PROCEDURI
7.1. Metodele de soluționare extrajudiciară a litigiilor includ, fără a se limita la acestea, (1) permiterea părților să își apropie pozițiile, de exemplu, prin mediere; (2) propunerea unei soluții la litigiu, de exemplu, prin conciliere; și (3) soluționarea litigiului și impunerea unei soluții părților, de exemplu, prin arbitraj (instanță de conciliere). Informații detaliate privind posibilitatea unui client care este consumator de a recurge la modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a creanțelor, regulile de acces la aceste proceduri și un motor de căutare prietenoasă a entităților care se ocupă de soluționarea amiabilă a litigiilor sunt disponibile pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la adresa: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
7.2 Există un punct de contact la președintele Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor, a cărui sarcină este, printre altele, de a furniza consumatorilor informații privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum. Consumatorul poate contacta acest punct: (1) prin telefon – apelând 22 55 60 332 sau 22 55 60 333; (2) prin e-mail – trimițând un mesaj la adresa: kontakt.adr@uokik.gov.pl sau (3) în scris sau personal – la sediul Oficiului din Plac Powstańców Warszawy 1 din Varșovia (00-030).
7.3. Consumatorul are următoarele posibilități exemplare de a utiliza modalitățile extrajudiciare de soluționare a plângerilor și reclamațiilor: (1) o cerere de soluționare a litigiilor la o instanță amiabilă permanentă pentru consumatori; (2) o cerere de soluționare extrajudiciară a litigiilor la un inspector provincial al Inspecției Comerciale; sau (3) asistența unui mediator districtual (municipal) pentru consumatori sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (de exemplu, Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi). Consilierea este oferită, printre altele, prin e-mail la adresa porady@dlakonsumentow.pl și la numărul de asistență telefonică pentru consumatori 801 440 220 (linia de asistență telefonică este deschisă în zilele lucrătoare, între orele 8:00 și 18:00, costul apelului conform tarifului operatorului).
7.4 A platform for online dispute resolution between consumers and businesses at the EU level (ODR platform) is available at http://ec.europa.eu/odr. The ODR platform is an interactive and multilingual website with a one-stop shop for consumers and businesses seeking out-of-court dispute resolution of contractual obligations arising from an online sales contract or a service contract (for more information, visit the website of the platform itself or the website of the Office of Competition and Consumer Protection: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).
8. DREPTUL DE RETRAGERE
8.1. Un consumator care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din contract fără a da niciun motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor specificate la sec. 8.9 din Regulament. Pentru a respecta termenul este suficient să se trimită declarația înainte de expirarea acestuia. Declarația de retragere din contract poate fi făcută, de exemplu:
8.1.1. în scris la adresa: Strzegomska 199/1/4, 54-431 Wrocław;
8.1.2. în formă electronică prin e-mail la adresa: office@biohealthtime.com. 8.2. returnarea Produsului în cadrul retragerii din contract se poate face la adresa Strzegomska 199/1/4, 54-431 Wrocław. 8.3. Un model de formular de retragere este inclus în Anexa nr. 2 la Legea privind drepturile consumatorilor
și este disponibil în mod suplimentar la alin. 12 din Regulament. Consumatorul poate utiliza modelul de formular, dar acesta nu este obligatoriu.
8.4 Perioada de retragere din contract începe:
8.4.1. pentru un contract în executarea căruia Vânzătorul livrează Produsul, fiind obligat să transfere proprietatea sa – de la intrarea în posesia Produsului de către consumator sau de către un terț, altul decât un transportator indicat de consumator, și în cazul unui contract care: (1) implică mai multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți – de la luarea în posesie a ultimului Produs, lot sau parte, sau (2) implică livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă determinată – de la luarea în posesie a primului Produs;
8.4.2. pentru alte contracte – de la data încheierii contractului.
8.5. În cazul retragerii dintr-un contract încheiat la distanță, contractul se consideră neîncheiat. 8.6 Vânzătorul este obligat să returneze imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației de retragere a consumatorului din contract, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costul de livrare a produsului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de consumator, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită disponibilă în magazinul online). Vânzătorul va rambursa plata folosind aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o metodă diferită de rambursare care nu implică niciun cost pentru consumator. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși produsul de la consumator, Vânzătorul poate reține rambursarea plăților primite de la consumator până când primește produsul înapoi sau până când consumatorul face dovada returnării acestuia, oricare dintre aceste evenimente are loc mai întâi.
8.7. Consumatorul este obligat să returneze Produsul vânzătorului imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data la care s-a retras din contract, sau să îl predea unei persoane autorizate de către vânzător pentru a fi ridicat, cu excepția cazului în care vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși produsul. Pentru a respecta termenul este suficient să returnați Produsul înainte de expirarea acestuia.
8.8 Consumatorul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din utilizarea produsului dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
8.9 Costuri posibile asociate cu retragerea consumatorului din contract, pe care consumatorul este obligat să le suporte: 8.9.1 Dacă consumatorul a ales o metodă de livrare a Produsului, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită disponibilă în Magazinul online, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare suportate de acesta.
8.9.2. Consumatorul va suporta costurile directe de returnare a Produsului. În cazul Produselor care nu pot fi returnate prin poștă în mod obișnuit (de exemplu, expedieri voluminoase), consumatorul poate suporta costuri mai mari pentru returnarea acestora, conform următorului exemplu de listă de prețuri a unuia dintre transportatori: https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/fedex.
8.9.3. În cazul unui Produs – serviciu, a cărui executare – la cererea expresă a consumatorului – a început înainte de expirarea termenului de retragere din contract, consumatorul care își exercită dreptul de retragere din contract după ce a făcut o astfel de cerere, este obligat să plătească pentru serviciile efectuate până la retragerea din contract. Suma de plată se calculează proporțional cu amploarea prestației efectuate, ținând seama de prețul sau remunerația convenită în contract. În cazul în care prețul sau remunerația este excesiv, baza de calcul a acestei sume este valoarea de piață a prestației efectuate.
8.10. Dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță nu se acordă consumatorului în ceea ce privește contractele:
8.10.1. (1) pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă vânzătorul a executat integral serviciul cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de prestarea serviciului de către vânzător că își va pierde dreptul de retragere după ce vânzătorul a executat serviciul și a recunoscut acest lucru; (2) în cazul în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare, asupra cărora vânzătorul nu exercită niciun control, și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din contract; (3) în cazul în care obiectul prestației este un produs nerefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor sale individuale; (4) în care obiectul prestației este un produs perisabil sau care are un termen de valabilitate scurt; (5) în care obiectul prestației este un produs furnizat într-un ambalaj sigilat care, odată deschis, nu poate fi returnat din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; (6) în care obiectul prestației este reprezentat de Produse care, după livrare, datorită naturii lor, sunt combinate în mod inseparabil cu alte bunuri; (7) în cazul în care obiectul prestației este reprezentat de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare, a căror livrare nu poate avea loc decât după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora vânzătorul nu are niciun control; (8) în cazul în care consumatorul a solicitat în mod expres ca vânzătorul să vină la el pentru a efectua o reparație sau o întreținere urgentă; dacă vânzătorul prestează alte servicii suplimentare decât cele solicitate de consumator sau furnizează produse, altele decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau a întreținerii, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în ceea ce privește serviciile sau produsele suplimentare; (9) în cazul în care obiectul prestației este o înregistrare sonoră sau vizuală sau un program informatic furnizat în ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; (10) pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament; (11) încheiate prin intermediul unei licitații publice; (12) pentru furnizarea de cazare, alta decât cea în scop rezidențial, transportul de bunuri, închirierea de mașini, servicii de catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, de divertisment, de evenimente sportive sau culturale, dacă în contract se specifică data sau perioada de prestare a serviciului; (13) pentru furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport material pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care vânzătorul a început executarea contractului cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea executării contractului că, după executarea contractului de către vânzător, își va pierde dreptul de a se retrage din contract și a recunoscut acest lucru, iar vânzătorul a furnizat consumatorului confirmarea prevăzută la art. 15 alineatele (1) și (2) sau la articolul 21 alineatul (1) din Legea privind drepturile consumatorilor; (14) pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care consumatorul a solicitat în mod explicit vânzătorului să vină la domiciliul consumatorului pentru reparații, iar serviciul a fost deja executat integral cu acordul explicit și prealabil al consumatorului.
8.11. Prevederile referitoare la consumator cuprinse în prezenta secțiune 8 din Termeni și Condiții se aplică și pentru contractele încheiate începând cu 1 ianuarie 2021 cu un Client sau cu un Client persoană fizică ce încheie un contract în legătură directă cu activitatea sa comercială, dacă din conținutul acestui contract reiese că acesta nu are un caracter profesional pentru această persoană, rezultând în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza prevederilor din Registrul central și informații privind activitatea comercială.
9. DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORII
9.1 Prezenta clauză 9 din Termeni și condiții și toate dispozițiile conținute în aceasta se adresează și, prin urmare, sunt obligatorii numai pentru clientul sau destinatarul serviciului care nu este consumator. În plus, de la 1 ianuarie 2021 și pentru contractele încheiate începând cu această dată, prezenta secțiune a Termenilor și condițiilor și toate dispozițiile conținute în aceasta nu se adresează și, prin urmare, nu sunt obligatorii pentru un Client sau Destinatarul serviciului care este o persoană fizică ce încheie un contract direct legat de activitatea sa comercială, atunci când din conținutul acestui contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru această persoană, care rezultă în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea comercială, cu excepția cazului în care aplicarea la aceste persoane a dispozițiilor cuprinse în prezenta secțiune a Termenilor și condițiilor nu este interzisă.
9.2. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestuia. În acest caz, retragerea din Contractul de vânzare poate avea loc fără invocarea vreunui motiv și nu dă naștere la nicio pretenție din partea Clientului față de Vânzător.
9.3. Răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru Produs sau a neconformității Produsului cu Contractul de vânzare este exclusă.
9.4 Vânzătorul va răspunde reclamației în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii acesteia. 9.5. Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv de a solicita plata anticipată integrală sau parțială, indiferent de metoda de plată aleasă de către Client și de faptul că a încheiat un Contract de vânzare. 9.6. Furnizorul de servicii poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice cu efect imediat și fără a indica motivele, prin trimiterea unei declarații relevante către Client.
9.7. Răspunderea Furnizorului de servicii/vânzătorului față de Client/Client, indiferent de temeiul său juridic, este limitată – atât în cadrul unei singure revendicări, cât și pentru toate revendicările în total – la valoarea prețului plătit și a costurilor de livrare în cadrul Contractului de vânzare, dar nu mai mult de o mie de zloți. Limitarea sumei menționate în propoziția anterioară se aplică tuturor pretențiilor formulate de către Client/Client împotriva Prestatorului de servicii/vânzătorului, inclusiv în cazul nerespectării
Pagina 7 din 10
încheierii Contractului de vânzare sau care nu au legătură cu Contractul de vânzare. Furnizorul de servicii/vânzătorul este răspunzător față de Beneficiarul de servicii/Clientul numai pentru daunele tipice previzibile la momentul încheierii contractului și nu este răspunzător pentru profituri pierdute. De asemenea, vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio întârziere în transportul transportului transportului.
9.8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
10.RECENZII DE PRODUSE
10.1 Vânzătorul dă posibilitatea Clienților săi să emită și să acceseze opinii despre Produse și despre Magazinul Online în termenii indicați în această secțiune a Termenilor și Condițiilor.
10.2 Este posibil ca Clientul să emită o opinie după utilizarea unui formular care permite Clientului să adauge o opinie despre Produs sau despre Magazinul Online. Acest formular poate fi pus la dispoziție direct pe site-ul web al Magazinului Online (inclusiv prin intermediul unui widget extern) sau poate fi pus la dispoziție prin intermediul unui link individual primit de către Client după cumpărare la adresa de e-mail furnizată de Client. Atunci când adaugă o opinie, Clientul poate adăuga, de asemenea, o evaluare grafică sau o imagine a Produsului – dacă o astfel de opțiune este disponibilă în formularul de opinie.
10.3 O opinie privind un Produs poate fi emisă numai pentru Produsele achiziționate efectiv din Magazinul Online al Vânzătorului și de către Clientul care a achiziționat Produsul care face obiectul analizei. Este interzisă încheierea de contracte de vânzare fictive sau false pentru a emite o opinie asupra unui Produs. O opinie despre Magazinul online poate fi emisă de o persoană care este Client al Magazinului online.
10.4. Adăugarea de opinii de către Clienți nu poate fi utilizată pentru activități ilegale, în special pentru activități care constituie un act de concurență neloială sau activități care încalcă drepturile personale, drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului sau ale unor terțe părți. Atunci când adaugă o opinie, Clientul este obligat să acționeze în conformitate cu legea, cu acești Termeni și Condiții și cu bunele maniere.
10.5 Opiniile pot fi puse la dispoziție direct pe site-ul web al Magazinului pe internet (de exemplu, lângă un anumit Produs) sau într-un serviciu extern de colectare a opiniilor, cu care Vânzătorul cooperează și la care este legat pe site-ul web al Magazinului pe internet (inclusiv prin intermediul unui widget extern plasat pe site-ul web al Magazinului pe internet).
10.6. Vânzătorul se asigură că opiniile publicate despre Produse provin de la Clienții săi care au cumpărat un anumit Produs. În acest scop, Vânzătorul va lua următoarele măsuri pentru a verifica dacă opiniile provin de la Clienții săi: 10.6.1. Publicarea unei opinii emise cu ajutorul formularului disponibil direct pe site-ul Magazinului online necesită o verificare prealabilă de către Furnizorul de servicii. Verificarea constă în verificarea conformității unei opinii cu prezenții Termeni și Condiții, în special verificând dacă persoana care emite o opinie este un Client al Magazinului Online – în acest caz, Vânzătorul verifică dacă persoana a efectuat o achiziție în Magazinul Online, iar în cazul unei opinii privind un Produs, verifică suplimentar dacă persoana a cumpărat Produsul recenzat. Verificarea are loc fără întârzieri nejustificate.
10.6.2. Vânzătorul trimite Clienților săi (inclusiv prin intermediul unui serviciu extern de colectare a opiniilor cu care colaborează) un link individual la adresa de e-mail furnizată de Client în momentul achiziției – în acest fel, accesul la formularul de feedback este acordat doar Clientului care a achiziționat Produsul în Magazinul Online. 10.6.3. În cazul în care Vânzătorul are îndoieli sau obiecții adresate Vânzătorului de către alți Clienți sau de către terți cu privire la faptul că o anumită opinie provine de la un Client sau dacă un anumit Client a achiziționat un anumit Produs, Vânzătorul își rezervă dreptul de a contacta autorul opiniei pentru a clarifica și confirma că acesta este de fapt un Client al Magazinului online sau a achiziționat Produsul recenzat.
10.7. În plus, Vânzătorul atrage atenția asupra faptului că unele opinii publicate pe paginile Magazinului online pot fi rezultatul unei cooperări plătite între Vânzător și persoana care oferă opinia (de exemplu, un recenzent sau un influencer) – în acest caz, aceste opinii sunt marcate pe site ca “Opinii sponsorizate” sau într-un alt mod echivalent.
10.8 Orice observații, contestații împotriva verificării opiniilor sau obiecții cu privire la faptul că o anumită opinie provine de la Client sau că un anumit Client a cumpărat un anumit Produs pot fi prezentate într-o manieră analogă cu procedura de reclamație indicată în secțiunea 6 din Termeni și Condiții.
10.9 Vânzătorul nu plasează sau nu însărcinează o altă persoană să plaseze opinii sau recomandări false ale Clienților și nu denaturează opiniile sau recomandările Clienților pentru a-și promova Produsele. Vânzătorul oferă atât opinii pozitive, cât și negative.
11.DISPOZIȚII FINALE
11.1. Contractele încheiate prin intermediul Magazinului Online se încheie în limba poloneză.
11.2 Modificarea Termenilor și condițiilor:
11.2.1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții din motive importante, și anume: modificări legislative; modificări ale metodelor sau termenelor de plată sau de livrare, fiind supuse unor obligații legale sau de reglementare; modificări ale domeniului de aplicare sau ale formei Serviciilor electronice furnizate; adăugarea de noi Servicii electronice; necesitatea de a contracara o amenințare neprevăzută și iminentă legată de protecția Magazinului online, inclusiv a Serviciilor electronice și a Destinatarilor Serviciilor/Clienților împotriva fraudei, malware-ului, spam-ului, încălcărilor de date sau a altor amenințări la adresa securității cibernetice – în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a acestor Termeni și Condiții.
11.2.2. Notificarea modificărilor propuse se trimite cu cel puțin 15 zile înainte de data intrării în vigoare a acestor modificări, cu condiția ca o modificare să poată fi efectuată fără respectarea perioadei de notificare de 15 zile în cazul în care furnizorul de servicii: (1) face obiectul unei obligații legale sau de reglementare în temeiul căreia trebuie să își modifice Termenii și Condițiile în așa fel încât nu poate respecta perioada de notificare de 15 zile; sau (2) trebuie să își modifice Termenii și Condițiile în mod excepțional pentru a face față unei amenințări neprevăzute și iminente legate de protecția Magazinului online, inclusiv a Serviciilor electronice și a Destinatarilor Serviciilor/Clienților împotriva fraudei, malware-ului, spam-ului, încălcărilor de date sau a altor amenințări la adresa securității cibernetice. În ultimele două cazuri menționate în fraza anterioară, punerea în aplicare a modificărilor are loc cu efect imediat, cu excepția cazului în care este posibilă sau necesară o perioadă de punere în aplicare mai lungă, care va fi notificată de către Furnizorul de servicii în fiecare caz.
11.2.3. În cazul contractelor cu caracter continuu (de exemplu, furnizarea unui serviciu electronic – cont), clientul are dreptul de a rezilia contractul cu furnizorul de servicii înainte de expirarea perioadei de notificare a modificărilor propuse. O astfel de reziliere intră în vigoare în termen de 15 zile de la primirea notificării. În cazul unui contract continuu, termenii și condițiile modificate sunt obligatorii pentru beneficiarul serviciului dacă beneficiarul serviciului a fost notificat în mod corespunzător cu privire la modificări în conformitate cu perioada de notificare înainte de punerea în aplicare a acestora și nu a reziliat contractul în această perioadă. În plus, în orice moment după primirea notificării modificărilor, destinatarul serviciilor poate accepta modificările aduse și, prin urmare, poate renunța la continuarea perioadei de notificare. În cazul încheierii unui contract de altă natură decât un contract continuu, modificările aduse Termenilor și Condițiilor nu afectează în niciun fel drepturile dobândite de Client înainte de data intrării în vigoare a modificărilor aduse Termenilor și Condițiilor, în special, modificările aduse Termenilor și Condițiilor nu afectează comenzile deja plasate sau efectuate și contractele de vânzare încheiate, executate sau efectuate.
11.2.4. În cazul în care modificările aduse Condițiilor de utilizare au ca rezultat introducerea unor noi taxe sau creșterea taxelor actuale, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract.
11.3 Aspectele care nu sunt reglementate de prezentele condiții sunt guvernate de dispozițiile general aplicabile ale legislației poloneze, în special: Codul civil; Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (adică Jurnalul legilor din 2020, punctul 344); Legea privind drepturile consumatorilor; și alte dispoziții relevante ale legislației aplicabile în mod obișnuit.
11.4. Acești Termeni și condiții nu exclud dispozițiile aplicabile în țara de reședință obișnuită a consumatorului care încheie un contract cu furnizorul/vânzătorul de servicii, care nu pot fi excluse prin contract. În acest caz, Prestatorul de servicii/vânzătorul garantează consumatorului protecția acordată acestuia în baza dispozițiilor care nu pot fi excluse prin contract.
12. MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE
(ANEXA 2 LA LEGEA PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR)
Model de formular de retragere
(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)
– Destinatarul:
BIO HEALTH TIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Strzegomska 199/1/4, 54-431 Wrocław
biohealthtime.com
office@biohealthtime.com
– Prin prezenta, eu/noi(*) notific(*) retragerea mea/noastră din contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*) contractul de livrare a următoarelor bunuri(*) contractul de manoperă a următoarelor bunuri(*)/prestarea următorului serviciu(*)
– Data încheierii contractului(*)/recepției(*)
– Numele și prenumele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai în cazul în care acest formular este trimis pe hârtie)
– Data
Pagina 9 din 10
(*) A se șterge dacă nu este cazul.
Pagina 10 din 10